TERKINI : SELAMAT TAHUN BAHARU 2019 | MAKLUMAN SEMUA PELAJAR PISMP AMB JUN 2015 DAN 2016. KEPUTUSAN PEPERIKSAAN NOV 2018 SEMAKAN BERMULA PADA 24 DISEMBER | PENDAFTARAN BERMULA PADA 26 DISEMBER -TERIMA KASIH

13/05/14

SLIP PEPERIKSAAN MEI 2014

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA



MAKLUMAN,

SLIP PEPERIKSAAN TERKINI BERDASARKAN KOD BAHARU

Perhatian kepada semua pelajar PPISMP, PISMP, Dan PPG yang akan menduduki peperiksaan Mei 2014. Sila muat turun Slip Peperiksaan Mei 2014 melalui sistem ITEMS dan bagi pelajar PPISMP dan PISMP sila bawa semasa taklimat. Slip berkaitan boleh diperolehi secara dalam talian melalui sistem ITEMS.

Klik Tajuk Untuk Muat Turun : 
Muat Turun Slip Peperiksaan Mei 2014

Rujukan Jadual Terkini :
Klik Tajuk Untuk Muat Turun : Jadual Peperiksaan IPGK Tawau

Jadual Induk IPGM untuk semakan dan rujukan boleh diperolehi melalui pautan berikut :
Klik Tajuk Untuk Muat Turun : Jadual Induk IPGM.

*Pelajar dinasihatkan untuk membuat semakan dan sila berhubung terus dengan Ketua Unit/Pegawai/Staf di Unit Peperiksaan Institut Pendidikan Guru Kampus Tawau dengan kadar segera sekiranya menghadapi sebarang masalah.

*Peringatan Peperiksaan bermula pada 19 dan berakhir pada 25 Mei 2014. Sehubungan dengan itu, Taklimat bagi peperiksaan akan diadakan pada 15 Mei 2014 - Khamis bagi semua pelajar PPISMP dan PISMP. Maklumbalas dan pertanyaan sila berhubung terus dengan Unit Peperiksaan, Institut Pendidikan Guru Kampus Tawau.

Perhatian serta kerjasama semua pelajar amat kami hargai.

Terima Kasih.

UNIT PEPERIKSAAN DAN PENILAIAN,
INSTITUT PENDIDIKAN GURU KAMPUS TAWAU.

0 ulasan:

Catat Ulasan